Klacht: Bestelling 3 x verkeerd gekregen en geen tegemoetkoming

op 21 augustus 2019 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Ik heb een stokke stormscherm besteld op de webshop van baby en tiener, in de kleur zwart.
Ik heb een blauwe gekregen. Terwijlik duidelijk vermeld heb dat ik een zwarte wil. Toen heb ik het geretourneerd, en wachtte ik de ‘zwarte’ af. De bestelling kwam maar niet. Toen ik erover belde om te kijken waar het gebleven was, want ik wachtte hier weer 3 weken op, toen bleek dat het gewoon niet meegestuurd was. Ondertussen heb ik wel email gekregen met bericht dat mijn bestelling eraan kwam en onderweg was, en ik keek dagelijks in mijn brievenbus of het al binnenwas, ook vroeg ik buren of ze enig idee hadden of de bestelling misschien bij hun afgeleverd was maar ook niet. Mevrouw aan de lijn zei me dat het haar erg speet, en dat ze het zeker in orde zou maken voor me, dat zij zelf het pakje in handen heeft, de kleur zwart en ze zal het persoonlijk wegbrengen om te posten voor mij. Ik vroeg nog een keer, ‘echt de kleur zwart?’ ja zei ze. Nu krijg ik post, en krijg ik een grijze.
Het gekste is dus, dat het onmogelijk mis kon gaan, want de kleur van de stof kun je van de buitenkant al zien, omdat de verpakking doorzichtig is. Dus wat hier mis is gegaan, kan het absoluut niet begrijpen. Ze komen me ook niet tegemoet, nergens mee. Al tot 3 keer toe hebben ze een fout gemaakt, en ik mag het weer terugsturen. Ik heb nog nooit zo een chaotisch bedrijf gezien als dit.

Als ze me ergens mee tegemoet kunnen komen en mij eens eindelijk de zwarte scherm opsturen!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Islamovic