Klacht: Baby-broekje ruilen

op 10 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi,

Mijn moeder heeft voor mijn zoontje een baby-broekje gekocht en achteraf blijkt het broekje te groot te zijn. Ruilen voor een kleinere maat is dan heel normaal. Het broekje is gekocht met €2,- korting. Vervolgens gaan wij naar Hema Veenendaal(centrum) om het broekje om te wisselen voor een kleinere maat. Zegt de kassamevrouw dat wij €2,- moeten bij betalen. Mijn moeder heeft dit uiteindelijk gedaan omdat het broekje het afzwem-cadeautje was mijn zoontje.

Het is toch te gek voor woorden dat wanneer je iets koopt met korting en wil ruilen voor het zelfde product alleen een maat kleiner gewoon €2,- extra moet betalen.

Ik vind echt een super slechte service van de Hema.

Graag verneem ik van jullie een reactie.

Met vriendelijke groet,
Kavita Mohan

P.s. De aankoopbewijzen kunnen wij aan u overhandigen.

Gewenste Oplossing:

Het is een klein bedrag maar de €2,- retour en excuses voor de rompslomp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kavita25