Klacht: onbeschoft

op 17 september 2013 over B&A Auto`s in Amersfoort in de categorie Autodealers

Afgelopen zondag heeft mijn man gevraagd aan de medewerkster of ze het normaal vind om op zondagochtend in een woonwijk om 8uur te beginnen met de blad blazer. Hierop antwoordde zij dat ze het een normale tijd vond hij moest niet zo zeuren hij had geen zin om echt boos te worden dus rekende hij af en liep weg waarop de medewerkster nog effect nariep mafkees. Nou sorry hoor dit vind ik zeer in beleefd en hij moest maar snel de winkel uitgaan. Uit eigen ervaring weet ik dat het af en toe niet makkelijk is maar je gaat geen mafkees roepen naar een klant terwijl hij nog in de shop is. De manager is trouwens ook zeer onbeschoft.

Dat er rekening gehouden wordt dat er mensen zijn die de hele week vroeg op moeten en dan graag in het weekend wat langer willen blijven liggen. We hebben de hele week al behoorlijk overlast ivm verbouwing van de wasstraat waar wij begrip voor hebben maar dat mag ook andersom er werken maar twee vriendelijke dames daar en het jongste spul is zeer ongemotiveerd en onbeleefd.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over B&A Auto`s in Amersfoort

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over B&A Auto`s in Amersfoort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door celda3017