Klacht: Onterechte afschrijving

Annemarie van den Bos op 09 februari 2024 over AVG Nederland in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na tot tweemaal toe te hebben aangegeven dat ik mijn abonnement niet wilde verlengen is er toch voor 2024 abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven.
Na 5 x een email te hebben gestuurd is er nog geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Bevestiging van beƫindiging van het abonnement en terugboeking van het bedrag.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over AVG Nederland
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Annemarie van den Bos

9 maanden geleden - AVG reageert niet op mijn herhaalde verzoeken tot beƫindiging van mijn abonnement. Ook niet op het verzoek de onterechte afschrijving voor verlenging terug te storten,

Reactie van de melder van de klacht Annemarie van den Bos

9 maanden geleden - Dit is bijzonder klantonvriendelijk en hoogst irritant.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemarie van den Bos