Klacht: Automatische incasso Adyen

op 12 september 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Krijg ineens allemaal incassos op mijn Abnamro rekening en ik weet zeker dat ik nooit iets heb gekocht. Wel is het zo dat mijn zoon af en toe met mijn telefoon speelt. Weet niet eens waarvoor ik betalen moet! Ben er nu vroeg bij.. Maar ben benieuwd wat het is. Graag zou ik duidelijkheid willen hebben!

Graag zou ik willen waar ik voor betaal en dat het stopt!

Zou ook graag willen dat jullie mijn Abnamro rekening voor altijd blokeren zodat ik geen rare incasso's van jullie weer krijg!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 september 2018 om 09:44 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Reactie van de melder van de klacht RichardZijlstra

3 maanden geleden - Heb inmiddels gebeld met mijn bank, deze konden mij vertellen welke bedrijf geld van mijn rekening wil halen.. Inmiddels antwoord ontvangen van desbetreffende bedrijf. Bedankt allemaal voor jullie hulp. Toch wil ik meegeven dat dit allemaal wel omslachtig is en een boel moeite kost om het af te melden.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardZijlstra