Klacht: Automatische incasso

op 30 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Eenmalig bij moquer een betaling gedaan, nu wilt adyen 9.99 afschrijven. Gelukkig kreeg ik een bericht en heb ik de incasso geweigerd.

Ik wil geen automatische incassos meer ontvangen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 04 oktober 2016 om 13:37 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Dit bedrag hebben wij afgeschreven namens Spotify. Voor meer informatie over deze betaling raden wij u aan om contact op te nemen met Spotify.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Kennethkroes