Klacht: Automatisch verlengen zonder bericht

op 03 april 2013 over Hostnet in de categorie Websites - Building en Hosting

Vorig jaar heb ik 2 domeinnamen geregistreerd voor een bedrijf wat ik van plan was op te zetten (is er nooit van gekomen). Nu heb ik een factuur ontvangen voor een automatische verlengen zonder ooit een notificatie daarvan te hebben ontvangen. Zodra ik de factuur binnen kreeg (voor mij de eerste notificatie) heb ik direct alles opgezegd. Ik heb geen btw nr of kvk nr opgegeven bij de registratie maar ben wel ingeschreven als bedrijf door hostnet omdat ik een berdijfsnaam had ingevuld. Nu zeggen ze dat ik niet onder de wet van dam val omdat ik geen consument/particulier ben.
Ik heb geen bedrijf dus ben een particulier ongeacht hoe zij mij inschrijven. Na veelvuldig contact weigeren ze de factuur aan te passen en gooien het op hun leverancier welke met jaarcontracten zou werken. Na contact met hun leverancier blijkt deze ook met maand contracten te werken. daarnaast blijven ze volhouden een notificatie te hebben gestuurd ver van te voren.

Aanpassing van de factuur naar 1/12 van het factuurbedrag.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hostnet over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hostnet in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hostnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hostnet

Heeft op 05 april 2013 om 15:31 geantwoord

Wij hebben via e-mail contact gezocht met de klant om aan te geven wat de redenen zijn voor de verlenging van de diensten onder het bedrijfsaccount. De verlenging is geheel conform de algemene voorwaarden en er is geen sprake van Wet van Dam.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hostnet beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door miss bluebird