Klacht: Automatisch verlengen van een domein

op 13 juni 2016 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

Ze hebben mijn domein verlengd waar ik vanaf wou met een jaar, waar ik niks mee doe. Ik ben er achter gekomen via een incasse bureau omdat ik een maand geleden het bedrag had moeten overmaken. Incasso kosten zijn er nu ook boven op gekomen (15 euro). totale kosten 33,76.

Ik heb met ze gesproken via de livechat. personeel is getrained om de mensen een oor aan te naaien dat ze in hun recht staan. Direct kwam al het verdedigende antwoord dat ik mooi te laat ben, betalen is verplicht, en je heb het aangevinkt tijdens de aankoop van het domein. Ik heb ze aangegeven dat dit niet zo werkt, en niet hoort te werken.

Ik ga niet betalen voor een domein waar ik niks mee doe, en al helemaal niet voor 33,87. Dat zijn 10 .nl domeinen die ik had kunnen kopen bij een concurrent.

Ik ben pas tevreden als zij mij geheel uit hun systeem gooien en dat bedrag dat ze open hebben staan van mij hebben hun besteld. Niet ik... en een vinkje van een jaar geleden is niet geldig volgens de wet. Ik wil niks te maken hebben met dit soort oplichters bedrijven en ik wil dat ze mijn adres en contact gegeven geheel uit hun database gooien.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Matzedoon