Klacht: Automatisch incasso wordt niet ingesteld en online rekeningoverzicht niet gelijk aan factuur

op 03 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Inmiddels heb ik drie maal geprobeerd mijn Ziggo abonnement automatisch te gaan betalen. Helaas is het Ziggo betalingssysteem zo slecht dat dit onmogelijk blijkt.
Nu keek ik in mijn online rekeningoverzicht en zag ik ineens kosten voor bellen binnen mijn bundel (ziggo mobiel). Dat kan natuurlijk niet omdat het binnen de bundel is. De klantenservice wist mij te melden dat op de factuur geen kosten staan en die leidend is. Dus of ik het online rekeningoverzicht wilde controleren met de factuur. Moet niet gekker worden. Misschien moet je systeem kloppen in plaats van de klant vragen je fouten te corrigeren.
Ik ga weer op zoek naar een andere provider. Jammer van Ziggo sport maar zoveel gezeur is dat niet waard.

Weet niet of dat nog mogelijk is

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RWAE