Klacht: Automatisch afschrijving zonder toestemming

Marije 123456789 op 02 april 2018 over The Inner Circle in de categorie Datingsites

Ik heb een abonnement afgesloten bij de app The Inner Circle waarvoor
er eenmalig een bedrag betaalt diende te worden om het account te kunnen activeren. Tot mijn verbazing kom ik nu achter dat er elke 4 weken 40 euro van mijn creditcard wordt afgeboekt. Dit stond nergens vermeld!

Inmiddels zijn er reeds 10 bedragen van € 40,- per keer, van juni 2017 tm maart 2018, afgeschreven. Het gaat hier dus totaal al om € 400,- !!
Ik kan nergens contact opnemen met dit bedrijf. Er staat dat mijn betaalde abonnement tot 15 juni loopt, ik heb renew subscription uitgevinkt.

Via deze weg wil ik het totaal afgeschreven bedrag van € 400,- claimen, voor deze afschrijvingen heb ik nooit toestemming gegeven!

Refund voor het afgeschreven bedrag waar geen toestemming voor is gegeven a € 400,-

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The Inner Circle

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The Inner Circle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door