Klacht: autohuur dubbel betaald

op 08 augustus 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

In januari een ticket geboekt bij vliegtickets en daarbij gelijk via hun site bij rentalcars een fiat 500 gehuurd, totaalbedrag € 125,-. Bij aankomt in Allicante ( auto bij FireFly) moesten we de verzekering bij hun aflsuiten dus telefonisch contact gehad met rentalcars en er zou € 70,- worden terug gestort op onze creditcard. Echter tot onze verbazing, na wel een bevestigingsmail van bovenstaande te hebben ontvangen, blijft FireFly € 192,- van onze creditcard te hebben afgeschreven en nog steeds geen geld retour van Rentalcars.!!!!

Reeds bij vliegtickets een klacht ingediend over bovenstaande, verwerking 4 weken!!!
Verwacht geld terug, afspraak was € 125,- en geen € 317,- voor een weekje. Gaarne excuses en restant terug storten op onze creditcard. Dan pas zijn wij tevreden!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monica neijs