Klacht: autohuur dubbel betaald

op 08 augustus 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari een ticket geboekt bij vliegtickets en daarbij gelijk via hun site bij rentalcars een fiat 500 gehuurd, totaalbedrag € 125,-. Bij aankomt in Allicante ( auto bij FireFly) moesten we de verzekering bij hun aflsuiten dus telefonisch contact gehad met rentalcars en er zou € 70,- worden terug gestort op onze creditcard. Echter tot onze verbazing, na wel een bevestigingsmail van bovenstaande te hebben ontvangen, blijft FireFly € 192,- van onze creditcard te hebben afgeschreven en nog steeds geen geld retour van Rentalcars.!!!!

Gewenste Oplossing:

Reeds bij vliegtickets een klacht ingediend over bovenstaande, verwerking 4 weken!!!
Verwacht geld terug, afspraak was € 125,- en geen € 317,- voor een weekje. Gaarne excuses en restant terug storten op onze creditcard. Dan pas zijn wij tevreden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monica neijs