Klacht: retouneren product

op 15 januari 2020 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil een artikel retour sturen omdat ik het niet gebruikt heb, niet uit de verpakking geweest. Netjes gemeld bij autodoc waarna ik een retour formulier heb gekregen wat in de doos retour moet. Daarnaast zou ik nog een retour etiket krijgen via mail maar inmiddels al vier keer met autodoc bericht en nog steeds niets ontvangen. Heb ook ook al om een adres gevraagd zodat ik zelf de verzendkosten betaal maar deze ontvang ik ook niet.

Gewenste Oplossing:

een adres of een retour etiket krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tum75