Klacht: Ongevraagd onderdeel vervangen voor alternatief

op 17 december 2016 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Bij dit bedrijf Autodoc.nl remschijven van Brembo en remblokken van Ferodo besteld, wat op voorraad was. Bij ontvangs blijkt dat de Ferodo remblokken zijn verwisseld voor een alternatief van het merk Stark, waar ikzelf nog nooit van heb gehoord. Bij nader onderzoek op het internet is er totaal geen informatie over dit merk te vinden. Bij het invoeren van Stark remblokken met bijbehorende artikelnummer blijkt deze 70 euro duurder te zijn dan de Ferodo remblokken. Goede deal zou je denken of wil autodoc.nl mij dat laten doen geloven? Ben van mening dat deze Stark remblokken juist goedkoper zijn!.
Bij zoekresultaten op internet, Stark met bijbehorende onderdeelnummer is er verder niet veel informatie te vinden, behalve dat ze 101,53 kosten. Wat mij opgevallen is, is dat het merk Stark niet te vinden is tussen de overige merken die ze aanbieden voor mijn type auto, maar wel als alternatief toegestuurd krijg, waarom geen Brembo of Bosch ook zelfde prijs! Jammer en heel vreemd dat autodoc.nl zijn klanten niet informeert bij het verwisselen van bestelde onderdelen.

Communicatie wanneer er wijzigingen zijn in de bestelling.
Graag gelijkwaardige producten leveren indien er producten omgeruild worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudio Irimie