Klacht: Kortingscoupon € 5,- kan niet verrekend worden/beloofde terugbetaling wordt geweigerd na plaatsing order

Martin Heijnens op 19 juli 2023 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nadat ik tot 2 maal toe een kortingcoupon per mail toegestuurd heb gekregen, omdat de eerste niet geaccepteerd werd in het bestelscherm, heb ik een tweede ontvangen die ook niet op de website in het bestelscherm geaccepteerd werd. Telefonisch contact opgenomen met Auto-onderdelen24.nl en werd telefonisch en per mail beloofd de 5 euro terug te storten zodra ik de bestelling geplaatst had.
Dus afgelopen maandag bestelling (een trekhaak voor mijn auto) geplaatst, en per mail doorgegeven dat de bestelling geplaatst en betaald is en mijn banknummer doorgegeven voor de restitutie.
Vervolgens krijg ik tot 2 keer toe een mail van Autodoc.nl (kennelijk dezelfde firma als auto-onderdelen24.nl) in gebrekkig nederlands dat ze geen kortingscoupons restituteren.
Wederom deze klacht gemeld bij auto-onderdelen24.nl.

Nakoming afspraak om de kortingscoupon van € 5,- te restitueren zoals telefonisch afgesproken en zoals vervolgens per mail bevestigd is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autodoc over deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin Heijnens