Klacht: klant kan niet leveren wat wordt aangeboden op de site

op 03 februari 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb besteld een lambdasonde totaal 24,63 euro, deze staat op de site.
hierna krijg ik de volgende mail:
Kate Smith (autodoc)

Jan 31, 14:53 EET

Dear Customer,

You have placed an order on our website .

Unfortunately , the spare part STARK SKLS-0140105 run out of our stock .

However, our Technical Department have found for you an alternative spare part with the same technical details ::BLUE PRINT ADT37002 for 347.55 EUR
Please , let us know as soon as possible if you agree with it or no !

Looking forward for your answer !

Best Regards,
Kate Smith

hierop reageer ik met, stort mijn geld maar terug met daarbij mijn gegevens.
hierop krijg ik de volgende mail:
Alice Swan (autodoc)

Jan 31, 21:24 EET

Dear Customer,

Unfortunately the spare part: STARK SKLS-0140105 you’ve ordered was not available in our stock, but, due to the fact that you’ve already paid for it, our Technical Department has found its alternative, as same spare part as the missing one, it is: BLUE PRINT ADT37002 for 172.37 EUR.
We need your approval in order to replace the missing spare part with new founded alternative. We’re looking forward for an answer from you.

Best Regards,
Alice Swan

Autodoc GmbH

op deze mail reageer ik nogmaals dat ik mijn geld terug wil.

Gewenste Oplossing:

als het betaalde bedrag wordt teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door hansvankan