Klacht: artikel wat net uit de doos komt niet mogen retourneren

op 25 februari 2020 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een koelventilator besteld voor mijn auto, deze past niet en wil ik retourneren. Ik moest foto’s opsturen en dan wordt er gezegd dat er sporen zijn van montagen terwijl het ding net uit de doos komt!
Je kan ook niet met ze bellen maar alleen maar chatten. Toen ik vroeg aan te wijzen waar ze de montage sporen zagen op de foto ben ik uit de chat gegooid en geen reactie meer gekregen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het onderdeel gewoon mag terug sturen kunnen ze zelf zien dat er niks beschadigd is, niet dit concluderen aan de hand van foto's.
En ik wil gewoon mijn geld terug om alsnog het juiste onderdeel te bestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Valster