Klacht: Auto inruil

Ferry Ghorbanian op 15 juli 2023 over Autobedrijf Kian in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Anderhalf maand geleden ben ik met mijn auto naar dit autobedrijf toe gegaan om mijn auto in te ruilen.
Het uiteindelijk door financiële redenen niet gebeurd om de zaak voort te zetten. (Hij eisde te veel geld voor de te interuilen auto)
Ik kreeg mijn auto terug (na 3 weken ).
In mijn auto zat helemaal geen koelvloeistof en geen olie (bleek later) waardoor ik nu een auto heb due niet rijdbaar is .

Gewenste Oplossing:

Hij moet de kosten van mijn auto betalen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autobedrijf Kian

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autobedrijf Kian nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ferry Ghorbanian