Klacht: Auto niet klaar, lang wachten, kleinere auto

op 21 juni 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Na een lange reis , komen wij aan ij Hetz, daar na lang wachten uiterst onvriendelijk geholpen, & we moesten weer gaan zitten, auto bleek er niet te zijn , we hadden een grotere besteld ,zelf van te voren gemeld wanneer we er zouden zijn maar geen auto. Na weer 1,5 uur wachten , & veel aandringen hebben wij een auto gekregen maar met alle koffers & 5 personen was het proppen, een kleinere dan stand geadverteerd, wij gingen voor de een Toyota Runnen & kregen een Buick Envision, een slag kleiner. In de bijlage een foto, waar wij toevallig geparkeerd staan naast de auto welke het zou moeten zijn. Wij zijn de linker

Nu hebben wij voor augustus wederom een vakantie geboet & willen weer een auto huren, Als ik nu een juiste , grotere auto , krijg & als die klaarstaat voor een lagere prijs dan ben ik bereid om het nog eens te proberen,

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 28 juni 2017 om 13:39 geantwoord