Klacht: Auto huur

op 09 oktober 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Voor 8 september had ik via Transavia.com en cartrawler een auto gehuurd bij ecovia in Pisa. Wij landen door een vertraging wat later dan gepland . Omdat wij niet precies wisten welke shuttlebus wij moesten nemen hebben wij (een Italiaan die daar rond liep laten bellen naar ecovia om te vragen) welke bus we moesten hebben en aan te geven dat we er aan kwamen. Bij aankomst bij het verhuurbedrijf ecovia om 16.15 moesten we wachten aan de balie om geholpen te worden. Wij werden om 16.30 te woord gestaan en toen vertelde de medewerkerster aan de balie dat de auto gecanceld was door cartrawler en dat wij de gehele dag nog niet op de lijst hadden gestaan. Onze verbazing was groot en nadat wij eerst met de dame nog naar een oplossing hebben gezocht , hebben wij om 16.52 direct gebeld met 031707709624. Daar kregen ik een Engels sprekende jongeman aan de telefoon die ook met de baliemedewerkster twee keer heeft gesproken. Na die tweede keer vertelde hij mij dat hij niets kon betekenen en dat hij de cancelling van de auto niet had gedaan, maar dat ook ecovia niet wilde leveren. U kunt zich voorstellen dat dit een zeer onaangename situatie voor ons was., waarbij de een de ander beschuldigde en tegensprak maar waardoor wij zonder auto bleven. Wij waren daar ook niet de enige mensen die dit overkwam er waren nog drie andere personen die op dezelfde wijze te horen kregen dat er geen auto beschikbaar was. Uiteindelijk zijn wij daar met lege handen weg gegaan en hebben opnieuw een auto moeten huren bij goldcar voor een bedrag van 338,95. Wij willen hierover een klacht indien

Wij willen ons klacht behandeld hebben en ook een vergoeding voor de gemaakte extra kosten in ider geval het terugstorten van het bedrag van 107,15 euro voor de gehuurde auto van ecovia die niet geleverd is. Ik heb al aan andere mail adressen van Transavia een klacht gestuurd maar krijg steeds geen antwoord of het email adres is fout . Daar ben ik ook zeer ontevreden over dat de klachtenprocedure zo ingewikkeld gemaakt wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bettyans