Klacht: sloop autos??

Filipe op 02 augustus 2018 over Auto 66 in de categorie Autodealers

ik heb bij auto66 een BMW 535d gekocht kleine proefrit gemaakt omdat de auto te weinig brandstof had. dus met zo een kort proefrit kon ik niks geks merken dus ik heb mijn ouwe zeer goed onderhoud bmw gegeven (volgens ikwilvanmijnautoaf.nl met een schattings waarde van 1600 euro) plus een extra set velgen met zomerbanden plus 4000 euro plus 25 euro tenaamstelling. een keer op de snelweg richting thuis merk ik dat met cruise control dat de toerental schommelt. verder op bij verkeer en de auto moest terugschakelen. bij optrekken voeld ik een bonk van versnelling naar versnelling (automaat) . een keer thuis gekomen ging ik zoeken wat de oorzaak zou kunnen zijn. nou onduidelijk conclusie dus ben ik terug gegaan en heb ik doorgegeven dat hun mij moesten helpen. ik moest terugbellen omdat hun versnellingsbak specialist op vakantie was maar hun zou mij helpen daarna telefoon nooit meer beantwoord. naar een garage gegaan voor diagnose mooi verassing schijnt een kapot koppelomvormer zijn auto was verkocht met 317000km maar de tellerstand was teruggedraaid werkelijk had de auto meer dan 550000km gelopen luchtvering lek voor schokdempers versleten enzovoort. ook zou ik een gratis apk krijgen die nooit van gekomen is. toen ik achter was van alle problemen had ik al een grote beurt aan de auto gegeven.

als mijn auto gemaak woord bij een garage van mijn keuze omdat ik vertrouw die zaak niet meer

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto 66

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto 66 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door