Klacht: Navigatiesysteem Audi 3 is waardeloos en werkt niet naar behoren

op 25 juli 2018 over Audi in de categorie Automerken

In 2014 heb ik een nieuwe Audi A3 bij Huiskes Kokkeler te Hengelo gekocht (inclusief nieuw navigatiesysteem). Na een aantal dagen werkte het navigatiesysteem niet naar behoren en daarvoor ben ik teruggegaan naar de dealer. De klachten zijn onder andere: het niet herkennen van wegen, terwijl ik op de snelweg rij word ik regelmatig ineens naar provinciale wegen gestuurd).

Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds veel problemen met het navigatiesysteem en ben ik ook meerdere malen teruggegaan naar mijn dealer. Elke keer kreeg hetzelfde antwoord, “ wij kunnen u niet helpen, het probleem ligt bij de fabrikant en Audi Nederland Pon Nederland is de importeur.” In februari 2018 heb ik een volledig nieuwe update (software) aangekocht, ook dit heeft niet mogen baten.
Ik zie weinig verschillen tussen de software van 2014 en 2018 en nog steeds heb ik dezelfde problemen. Mijn dealer heeft aangegeven dat ik contact met Audi Nederland moet opnemen hierop.

Ik heb diverse telefonische gesprekken gehad en heb daarnaast een aantal e-mails gestuurd. Geen enkele keer heb ik antwoord gehad van Audi Nederland en werd ik veelal verwezen naar de klantenservice. De klantenservice geeft aan deze klacht niet te kunnen oplossen en verwijst de e-mails en telefoontjes door naar de ‘verantwoordelijke afdeling’.

Echter krijg ik geen antwoord van de verantwoordelijke afdeling. Meerdere malen heb ik aangegeven dat ik of een (nieuwe) betere update wil of mijn geld terug. Maar helaas krijg ik geen adequate antwoorden. Ik voel me van het kastje naar de muur gestuurd en het voelt alsof ik niet geholpen word als een fervent klant. Door de arrogante houding van Audi Nederland moet ik deze actie ondernemen.
Audi NL heeft mij naar de volgende adres verwezen:
{ IMPORTEUR Pon’s Automobielhandel B.V. Zuiderinslag 2 3833 BP Leusden Tel : 033 – 494.99.44 Postbus 72 3800 HD Amersfoort Fax: 033 – 495.02.70 }. Geen antwoord en geen contact

Ik wil dat Audi Nederland een goed gefunctioneerde navigatiesysteem software van Audi die naar beboeren werken anders mijn geld van 2014 en 2018 teruggeven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Audi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Audi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MTAhmadi