Klacht: Bedroevige service

op 04 februari 2017 over Audi in de categorie Automerken

Sinds 18 dagen ben ik eigenaar van een Audi A3 2.0TDI sportback modeljaar 2010 met 123000 km op de teller.

Gisteren vond ik de wagen al wat moeilijk op gang komen na een koude start, maar toen ie warm was leek alles weer ok.
Vanmorgen om 06.00 uur starten, en nog es, en nog es……. draait wel rond, maar slaat niet aan.

Volgens info scherm ESP of was het ECP? Fault. Dan maar met de peugeot 106 van mijn vriendin naar het werk.
Dealer gebeld om 08.30 uur waar de wagen is gekocht, heb gelukkig 6 maanden bovag garantie gekocht. ze zullen me dadelijk weer terug bellen…… om 11.15 zelf maar weer gebeld ‘ja hoor we zijn er mee bezig’ was het antwoord. Deze dealer belt om 11.15 terug en verteld doodleuk dat ze niets voor me kunnen doen ‘bel maar met de Audi mobiliteit service’.
Deze gebeld, maar kunnen geen afspraak maken. Als ik thuis ben kunnen ze een afspraak maken.
Om 13.00 uur thuis aangekomen, met ‘Audi mobiliteit service’ gebeld en ja hoor ze sturen de dichtbij zijnde dealer om de wagen te komen halen.
14.30 uur. Ja!! ze zijn er, met een busje en 2 man sterk.
Meneer gaat de wagen proberen te starten, nix…. nog eens en nog eens.. op een gegeven moment 1 cylinder, 2 cylinders, 3 en ja hoor de 4e ook!!
Prima meneer, de auto doet het hoor, nog even wat papierwerk afhandelen en we gaan weer!
Huh??? tja, u moet de dealer maar even bellen waar de wagen is gekocht.

Dealer gebeld. euhm… ja meneer erg lastig voor u. om een nog langer verhaal kort te houden, staat er om 15.45 uur een meneer van friesland autohuur of zo voor de deur met een Polo. ik hoop dat deze meneer het gehaald heeft naar de betreffende garage, nix meer gehoord, ook niet van de dealer.

De volgenden dag:
om half 4 maar weer eens contact gezocht met de dealer, ik heb nog niets van ze vernomen, nu 24 uur later.
Deze zou me zo spoedig mogelijk e.e.a. laten weten, en Ik ben idd terug gebeld door een medewerker van hen, en deze verteld me dat de wagen zoek is! De wagen is op geen enkele vestiging te vinden Niet te geloven zeg……………….
Nog geen 10 minuten later word ik wederom gebeld met het verhaal dat ‘ze’ de wagen geheel hebben nagekeken, en niets hebben kunnen ontdekken???
Ligt dit nu aan mij? is dit gewoon een gevalletje pech?

Nog een dag later:
Niets mogen vernemen van de betreffende dealer……..

Graag zou ik op de hoogte gehouden willen worden. Lees het verhaal en u begrijpt het denk ik?

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Audi

Reactie van de melder van de klacht Ron Stalman

2 jaren geleden - Inmiddels de wagen gisteren (vrijdag 3-2-2017) terug gekregen. Er was niets te vinden, er is niets aan gedaan. Wachten tot de wagen het weer niet doet. heb aangeboden aan de dealer om de wagen terug te nemen omdat het vertrouwen in de wagen en de dealer volledig weg is, ze mogen hem terug, nu met winter banden /velgen en dakdragers. Gaan niet akkoord, erg jammer......

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Audi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Stalman