Klacht: Het zal je maar gebeuren

op 11 september 2012 over Atoomstroom in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart werd een bedrag afgeschreven van mijn rekening als te weinig betaald aan voorschotten over 2011. Een jaarnota had ik nog niet ontvangen. Die kwm pas 3 weken later. Inmiddels besloten over te stappen naar een andere energie leverancier, hetgeen per 20 mei ge-effectueerd werd. Eind augustus de einafrekening gekregen. Daarbij bleek dat atoomstroom de meterstanden, die 30 december waren opgegeven, volledig gewijzigd als beginstand per 1 januari 2012 hadden gebruikt voor de eindnota. Een meterstand was gemakshalve op 0 gezet, waardoor mij ever de periode van 1 januari tot 20 mei meer dan 34000 kWh in rekening werd gebracht. Het overeenkomende bedrag van meer dan 4200 Euro werd ook zeer snel afgschreven. Uiteraard heb ik dat laten storneren. Bij verder e bestudering van de jaarnota’s van de twee voorgaande jaren bleek hier ook al geknoeid te zijn met de meterstanden. Over een periode van twee jaar ben ik voor 1800kWh teveel aangeslagen. Nee, justitie is nog niet langs geweest om te onderzoeken of ik een wiet plantage was gestart. Vele malen gebeld met atoomstroom, waar mijn klacht pas bij de derde medewerker die ik aan de lijn kreeg werd begrepen. Inmiddels zijn we twee wken verder en ik heb verder nog geen reactie gekregen die tot een oplossing kan leiden

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk correctie nota's en eventueel teveel betaalde kosten terug storten. Excuses voor de gemaakte fouten

Bericht van Atoomstroom

7 jaren geleden - Geachte heer Scherpenhuijsen,Om te beginnen bied ik mijn excuus aan voor het feit dat wij niet de juiste standen hebben gehanteerd, waardoor u een hoge nota heeft ontvangen. Op dit moment worden de nota's gecorrigeerd. Mijn collega heeft hierover een voicemail bij u achter gelaten.U ontvangt zo snel mogelijk de nieuwe nota's.Met vriendelijke groet,Esther Jansen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Atoomstroom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atoomstroom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Atoomstroom

7 jaren geleden - Beste klant,Inmiddels heeft u als het goed is de gecorrigeerde jaarnota's ontvangen. Zo niet, dan horen wij graag van u. Wij hopen dat u naar tevredenheid bent geholpen.Atoomstroom Webcare

Atoomstroom

Heeft op 16 oktober 2012 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de jaarnota van 2010 en 2011 gecorrigeerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Atoomstroom beoordeeld.

Bericht van Atoomstroom

7 jaren geleden - Beste klant,Wij hebben begrepen dat er onduidelijkheden bestonden na het ontvangen en bestuderen van de gecorrigeerde jaarnota's. Zoals wij zojuist hebben gemaild bestaat er inderdaad een te crediteren bedrag. Echter is er een openstaande post die hoger is dan het te crediteren bedrag. Deze twee bedragen worden met elkaar verrekend waardoor u een bepaald bedrag verschuldigd bent aan Atoomstroom.Wij hopen u middels de uiteenzetting in de e-mail duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht u alsnog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.Met vriendelijke groet,Atoomstroom Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jdscherp