Klacht: eindafrekening te laat opgemaakt en daardoor te laat met terugbetalen

op 17 maart 2013 over Atoomstroom in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1/1/2013 ben ik overgestapt naar een andere energieleverancier. Op 1 januari 2013 kon Atoomstroom via de leverancierlijn zien wat mijn eindstand was. Er vanuit gaande dat Atoomstroom de eindrekening zou opmaken, heb ik gewacht.Ik krijg ongeveer 300,= terug. Na 8 weken wachten gebeld, bleek dat men er niets aan gedaan had en moest maar weer 8 weken wachten. Volgens de richtlijnen van de NMA moet de eindafrekening binnen 6 weken opgemaakt zijn. Ook op klachten hierover is men zeer nonchalant en reageert men nauwelijks.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk betalen en voor een compensatie voor het feit dat men te laat is met de eindafrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atoomstroom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Atoomstroom in behandeling genomen

Bericht van Atoomstroom

6 jaren geleden - Beste de heer Waal Malefijt,Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging in het aanleveren van uw nota, en de uitbetaling die u nog in ontvangst moet nemen. Op 14 maart heeft u van ons een e-mail gehad met een verdere toelichting over de vervolgstappen. Het verwerken van uw nota heeft nu de hoogste prioriteit binnen onze financiële afdeling.Zoals bevestigd aan u zullen wij contact opnemen zodra er meer informatie beschikbaar is, of wanneer de nota is verwerkt en verstuurd.Met vriendelijke groet,Atoomstroom Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atoomstroom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atoomstroom

Heeft op 19 maart 2013 om 17:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer de Waal Malefijt,

Als het goed is heeft u inmiddels uw afrekening ontvangen per e-mail. De financiële afdeling heeft deze vandaag met spoed opgemaakt. In de bijlage treft u een PDF document met uw nota.

Graag bieden wij nogmaals onze excuses aan voor de vertraging in het aanleveren van dit document. Mocht u vragen hebben aangaande deze nota dan kunt u onze klantenservice bellen.

Met vriendelijke groet,

Atoomstroom Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Atoomstroom beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Malefijt47