Klacht: eindafrekening te laat opgemaakt en daardoor te laat met terugbetalen

op 17 maart 2013 over Atoomstroom in de categorie Energieleveranciers

Op 1/1/2013 ben ik overgestapt naar een andere energieleverancier. Op 1 januari 2013 kon Atoomstroom via de leverancierlijn zien wat mijn eindstand was. Er vanuit gaande dat Atoomstroom de eindrekening zou opmaken, heb ik gewacht.Ik krijg ongeveer 300,= terug. Na 8 weken wachten gebeld, bleek dat men er niets aan gedaan had en moest maar weer 8 weken wachten. Volgens de richtlijnen van de NMA moet de eindafrekening binnen 6 weken opgemaakt zijn. Ook op klachten hierover is men zeer nonchalant en reageert men nauwelijks.

Zo snel mogelijk betalen en voor een compensatie voor het feit dat men te laat is met de eindafrekening.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atoomstroom over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Atoomstroom in behandeling genomen

Bericht van Atoomstroom

6 jaren geleden - Beste de heer Waal Malefijt,Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging in het aanleveren van uw nota, en de uitbetaling die u nog in ontvangst moet nemen. Op 14 maart heeft u van ons een e-mail gehad met een verdere toelichting over de vervolgstappen. Het verwerken van uw nota heeft nu de hoogste prioriteit binnen onze financiële afdeling.Zoals bevestigd aan u zullen wij contact opnemen zodra er meer informatie beschikbaar is, of wanneer de nota is verwerkt en verstuurd.Met vriendelijke groet,Atoomstroom Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atoomstroom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atoomstroom

Heeft op 19 maart 2013 om 17:36 geantwoord

Beste heer de Waal Malefijt,

Als het goed is heeft u inmiddels uw afrekening ontvangen per e-mail. De financiële afdeling heeft deze vandaag met spoed opgemaakt. In de bijlage treft u een PDF document met uw nota.

Graag bieden wij nogmaals onze excuses aan voor de vertraging in het aanleveren van dit document. Mocht u vragen hebben aangaande deze nota dan kunt u onze klantenservice bellen.

Atoomstroom Webcare

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Atoomstroom beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Malefijt47