Klacht: Atoomstroom en jaarafrekening

op 02 april 2013 over Atoomstroom in de categorie Energieleveranciers

De klacht is dat Atoomstoom net doet of mijn vorige klacht opgelost is! Hoe durft Atoomstroom de status opgelost er neer te zetten! Atoomstroom heeft een jaarnota gemaakt nadat ik de klacht gemeld hebt. Dit is op 13 maart 2013 geweest. Ik heb een bedrag tegoed van ruim € 1100,–!! Dit bedrag zou binnen 14 dagen op mijn rekening bijgeschreven zijn. Niet dus. Ik ben er achteraan gegaan en wat krijg ik nu te horen, tja er is een probleem met de jaarafrekening en dat moeten we nog oplossen. Hoezo, ik heb toch een jaarafrekening eindelijk gehad na veel zeuren en klachten in te dienen. Nee, we moeten er nog naar kijken zegt Atoomstroom. Dan vraag je: Wanneer gaat Atoomstroom dit oplossen? Maar dat weet Atoomstroom niet. Maar gaat op deze site wel mooi weer spelen dat het opgelost is. En Atoomstroom verplicht mij om mijn maandbedragen gewoon door te betalen anders krijg ik incasso kosten! Dit is de wereld op zijn kop. Atoomstroom heeft geen enkele oplossing of coulance regeling aangeboden. Geen eens rente vergoeding over het bedrag. Nee alleen maar wijzen op wat mijn verplichtingen zijn en dat is vooral doorbetalen. Ik moet nu juridisch advies gaan inwinnen omdat ik niet verder kom. Wie kan mij helpen wat ik nu moet doen om mijn teveel betaalde bedragen terug te krijgen? Advies is welkom.

Deze week mijn jaarafrekening tegoed op mijn rekening gestort hebben met rente vergoeding.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atoomstroom over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Atoomstroom een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Atoomstroom in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atoomstroom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atoomstroom

Heeft op 17 juni 2013 om 11:33 geantwoord

De klant heeft inmiddels het bedrag wat hij nog tegoed had teruggestort gekregen. Helaas is dit alles door omstandigheden veel te laat gebeurd, dus wij begrijpen de frustraties van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door bantenaar