Klachten over Atlas for men

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Atlas for men zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 36 klachten nodig voor een plaats in de categorie Algemeen

100%
5.8 /10
4 stemmen

Atlas for men Complimenten

Brief incassobureau

Klacht van Marben123 op 03 november 2023 over Atlas for men in de categorie Algemeen

Via de mail van een incassobureau te horen gekregen dat ik nog moet betalen en 40 euro extra! Gebeld met Atlas for men dat ik geen aanmaning oid heb gehad! Hebben ze per post verstuurd! Ben in die tijd verhuisd,... Lees meer

Misleiding

Klacht van J.P.F. op 23 oktober 2023 over Atlas for men in de categorie Algemeen

Nav hun folder dd september 2023(!) voor €35,98 bestelling willen plaatsen zonder verzendkosten en een horloge als welkomstgeschenk. Maar dan blijkt dat je voor minimaal €39 moet bestellen. Op klachten wordt niet gereageerd. Misleiding en oplichting. Lees meer

Betalingsherinnering

Klacht van Van Cleven Leopold op 05 oktober 2023 over Atlas for men in de categorie Algemeen

Geachte, Op 17 augustus 2023 bestel ik een zomer pyjama voor de prijs van 18.00 euro. Op 22 augustus 2023 krijg ik melding dat het besteld product niet een voorhanden is. Men betaald de som van 18.00 euro terug op mijn rekening. Dus voor... Lees meer

zending

Klacht van CHJM op 26 september 2023 over Atlas for men in de categorie Algemeen

ik heb 8 september kleding besteld. en al n keer gebeld over de zending. nu is t bijna 1 oktober .en ik heb nog steeds niks ontvangen.maar wel betaald. klant nummer:15045955 Lees meer

dubbel betaald 15/

Klacht van siegfried vancompernolle op 04 september 2023 over Atlas for men in de categorie Algemeen

beste. op 15/12/2022 is er een dubbele betaling gedaan. op rekening nummer Be001768970206 mededeling 844120197777 bedrag van 114.51 klantnummer 0014694798 na medere keren te bellen telkens geen reactie of terug storting van de misse betaling. ook al per post opgestuurd. terug geen reactie. is het mogelijk om... Lees meer