Klacht: Geen levering, geen geld terug gekregen en nu geen antwoord meer op mijn mail

op 14 juni 2018 over Athleteshop.nl in de categorie Internetshops - Sport

22 mei een bestelling gedaan van 3 zwembadfilters, die zouden 25 mei binnen komen.28 mei contact via mail met ze gehad dat het nog niet binnen was.29 mei een excusses mail gehad voor de late bestelling.30 mei nog een bestelling van ze gehad dat het die dag verzonden was.1 juni na een vrij boze mail dat het nog niet verzonden was. Mijn gel terug gevraagd dat ik het per direct terug op mijn rekening wilt hebben. Antwoord gekregen dat mijn order geannuleerd was en dat ik binnen 7 tot 10 dagen mijn geld terug zou krijgen. Nog een mail terug gestuurd dat ik het direct wil hebben. Daar geen reactie meer op gekregen. 14-6 ruim na de 7 toe 10 dagen heb ik weer een boze mail gestuurd dat het betalingstermijn voorbij is en dat ik het geld uiterlijk vandaag op mijn rekening wil en dat ik al recht op rente heb. Gedreigd als ze niet betalen dat ik mijn rechtsbijstand er op zal zetten. En ja je raad het al geen reactie gehad en er is ook niets gestort! Vreselijk hoe een bedrijf je aan het lijntje kan houden. En zelf moet je direct betalen…

Ik ben al tevreden als ik mijn geld van 16,05 euro teug krijg

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Athleteshop.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Athleteshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samarinda