Klacht: Gat in nachtpon, 5 jaar garantie, geen restitutie

op 08 december 2018 over Atelier Goldner Schnitt in de categorie Mode

Mijn schoonmoeder heeft begin 2017 via Atelier Goldner Schnitt vanuit een catalogus, telefonisch een nachtjapon besteld. Na iets meer dan een jaar gedragen te hebben, is er blijkbaar door een weeffout een gaatje ontstaan.

Ze heeft op aangeven van een medewerkster de japon opgestuurd, echter heeft de leverancier de japon retour gezonden, met de mededeling dat zij er niets aan konden doen. Mijn schoonmoeder heeft echter geen aankoopbewijs bewaard, maar een medewerkster zei dat het begin 2017 gekocht is. Echter nu wordt er beweerd dat het een andere nachtjapon van langer geleden is en Goldner Schnitt beweert dat ze hun administratie niet langer dan 2 jaar bewaren en dus ook niet kunnen zeggen wanneer precies zodat wij eventueel het afschrift van de bank erbij kunnen zoeken. Mijn moeder is al bijna 30 jaar klant en nooit een klacht gehad. Maar het lijkt erop dat ze in niets tegemoet willen komen.

Een vergoeding voor de nachtpon die nu niet meer gedragen kan worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Goldner Schnitt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Pattinama