Klacht: Asus support weigert te helpen

op 17 maart 2020 over Asus in de categorie Electronica - Computers

Ik heb vandaag een Asus Chromebook C523NA geïnstalleerd. Printen werkt (via wifi). Prints zien er goed uit.
Scannen werkt echter niet ( Ik heb een HP Envy 5020 printer).
Hierover contact gehad met HP helpdesk die aangeeft dat dat een bepaalde instelling in de chromebook vergt. Zij wisten alleen niet welke.
Asus support gebeld. Willen mij niet helpen. Hun antwoord: wij ondersteunen printers van andere merken niet. Ik krijg ze niet aan het verstand gepeuterd dat het hier waarschijnlijk de instelling in mijn chromebook betreft. Wat een waardeloze service daar en de heren in kwestie begrijpen niet dat ze een klant aan de telefoon hebben die zij zouden moeten helpen. Zonder klanten en problemen met Asus apparatuur hebben zij geen werk toch?

Als ik door Asus geholpen wordt (eventueel in samenwerking met HP) zodat de instellingen van mijn Chromebook zodanig kloppen dat ik zowel kan scannen als kan printen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Asus

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Asus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]