Klacht: [email protected]

op 11 mei 2020 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Op 11 maart bestelde ik een bed bij Goossens. Dit bed zou geleverd worden in week 19. De coronacrisis kwam, maar vanuit Goossens kwam geen communicatie dat dit invloed zou hebben op de levering. Eind april toch maar eens nagevraagd of het bed nog op tijd zou komen. Goossens gaf daarop aan dat er leveringsproblemen waren wegens de coronacrisis. Begrijpelijk, maar wanneer komt het bed dan wel, vroeg ik? Op 29 april stelde ik deze vraag via de chatfunctie. De Goossens medewerker zou het navragen bij de afdeling logistiek. Ze konden niet aangeven wanneer de afdeling logistiek antwoord zou geven. Weer een paar dagen verder, op 2 mei, zelf maar weer eens gevraagd of er al antwoord van de afdeling logistiek was. Er was geen antwoord, werd er gezegd en de afdeling logistiek zou tm 5 mei vrij zijn. Inmiddels zijn we weer bijna een week verder en ik stel maar weer eens de vraag wanneer er reactie komt van de afdeling logistiek. Het letterlijke antwoord van Goossens: Goedenavond. Je verneemt van ons vanzelf bericht via de mail als dit bekend is. Tja. Het kan wellicht nog wel maanden (jaren?) duren voordat het bed er is. Niemand kan me meer vertellen en ook de toon staat me niet aan. Heel eerlijk is de maat vol. Ik zal nooit meer een bestelling doen bij dit bedrijf.

Wanneer het bed geleverd is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goossens over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door AB75