Klacht: ASSORTIMENT VOORRAAD

op 06 september 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Uw voorraad beheer is niet constant vaak zijn op donderdagvrijdag de artikelen niet aangevuld van die merken die standaard aanwezig zijn voorbeeld dan geen Becel kleindan weer geen volle melk dan weer op donderdagmiddag geen broodassortimentdan keuze uit 2.stuks oud amsterdam blokkaas totaal uitgedroogd nog sterker bij de gele paprika heb ik een verkoopster geroepen de rotte paprika uit het schap te verwijderen rot en vol vliegjes tevreden dat andere klanten dit niet zouden zien.Verder geconstateerd met bijvullen op diverse plaatsen de nieuwe artikelen voor de oude in het schap.Waar loopt leiding rond welke chef kent zijn klanten.
het lijkt wel een kinderschool.Loonkosten besparing begrijpelijk, maar het schort aan opleiding.Pas op uw zaak Naamsbekendheid is snel aangetast.
Blijven wij klant ?

Gewenste Oplossing:

Bovenomschreven punten in beraad nemen en zakelijke conclusies hier uit ter harte nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pierre derckx