Klacht: Associale chauffeuse lijn 6 Utrecht

LSin op 02 november 2021 over U-OV in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een voetoperatie gehad en loopt met krukken.
18 oktober had ik afspraak bij 2 klinieken aan herculesplein. Ik zag die bus staan en liep zo snel ik kon naar de bus. Ik heb nog met een kruk te zwaaien om de aandacht van de chauffeur te vragen.
Met heel veel moeite kwam ik aan bij de bushalte, maar tot mijn verbazing deed de chauffeur de deur niet open en wegreed. Minder dan 50 meter verder moest de bus toch stoppen voor de stoplicht en ik ging weer proberen en liep naar voren. Chauffeur zag me, maar onbegrijpelijk en onmenselijk keek zij (ja was een vrouw) de andere kant op en negeerde mij terwijl zij stond nog op rood. Echt still stand !
Hoe kan een chauffer zo wegrijden terwijl passagier die slecht ter been is en de moeite had gedaan en toch erg kill en wegreed?! Ik hoop dat niet alle chauffers zo harteloos zijn en vooral voor gehandicapten!! Echt ongelooflijk en ik vind dit niet menselijk en niet acceptabel.

Nou, houdt een beetje rekening mee met de zwakkeren!
Vriendelijk zijn en meelevend is gewenst!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over U-OV

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over U-OV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LSin