Klacht: assistentie tijdens de vlucht

op 03 juli 2021 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het boeken van de vlucht wilde ik speciake assistentie vragen voor een eigen rolstoel en eigen zuurstofapparaat. Op de site van KLM werd ik verwezen naar KLM cares. Hierop gedrukt. Toen op assistentie bij boeken. Vervolgens eerst rolstoelassistentie. Vervolgens werd ik weer doorverwezen naar KLM cares. Een visieuze cirkel dus. Toen maar geappt. Eerst een bericht dat het even kan duren voordat ik de juiste persoon krijg. Hele dag gewacht. De volgende dag wederom gevraagd waarom het zo lang duurt. Daarna kreeg ik antwoird dat ik een email moet sturen. Vervolgens een email gestuurd. Vandaag luidt het antwoord dat ik zo spoedig mogelijk antwoord krijg. Wederom gevraagd waarom het zo lang moet duren. Het antwoord luidt wederom dat er zo spoedig mogelijk geantwoord wordt. Overmorgen moeten we al vliegen. Ten einde raad en op van de zenuwen. Het telefoonnummer wat ik gekregen heb werkt niet vanuit Ecuador.

Gewenste Oplossing:

Als ik een bevestiging heb dat de rolstoel en zuurstofapparaat mee kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geenidee11