Klacht: Asocialiteit op klanten en niet controleren of mensen nog in de kleedkamers zijn

op 03 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Mijn vrienden en ik ware aan het trainen in een basic-fit aan de Lijnbaan. Wij ware hard aan het trainen dat wij de tijd niet echt in de gaten hadden. Er was echter ook geen aanwijzingen dat de sportschool ging sluiten ter herinnering, nou het was nog wel 22:25 en besloten als een speer om te gaan kleden. Het begon allemaal in de kleedkamer dat er een jonge dame van noord Afrikaanse uiterlijk die het licht uitdeed op een tijdstip van 22:28 wat vreemd was na een gehoor te geven dat wij nog in de kleedkamers zijn ondanks te hebben geroepen geen gehoor en gewoon dikke maling te hebben aan de klanten. Inmiddels is het 22:33 en daar stonden wij dan mijn vrienden en ik in een gesloten basic-fit waar niemand in de sportschool nog zat. Mevrouw de personeel van noord Afrikaans uiterlijk was als een gehaaste HAAS er van door gegaan om de alarm beneden in te schakelen terwijl ze nog wel weet dat er klanten boven zijn voor de grote poorten. Enige tijd na hard roepen is ze toch naar boven gekomen met een grote mond van dat wij eerder de sportschool hadden moeten verlaten en wij werden zo erg behandelt als een hond waar je gewoon u tegen zegt. Ik wil duidelijkheid van het hoofdkantoor wat voor service ze bieden aan hun klanten want dit slaat nergens op wat ik vandaag op 02-05-2017 heb mee gemaakt. Indien geen gehoor zal ik een procedure zaak van maken. Dank u wel voor het lezen en een fijne avond.

Een excuses en een bosbloemen namens dat jonge dame dat het door haar wordt overhandigt en dat het niet meer in de toekomst gebeurt !.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 mei 2017 om 09:52 geantwoord

Beste Achraf,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat dit is voorgevallen! Onze excuses hiervoor!

Ik heb gelijk contact opgenomen met de teamleider van de club. Hij geeft aan dat wij normaliter een kwartier van te voren aangeven dat wij gaan sluiten en 10 minuten van te voren doen wij de muziek uit zodat er nog een signaal wordt afgegeven om de sportschool te verlaten.

Uiteraard is het niet de bedoeling wat jij aangeeft. Dit zullen wij dan ook in de toekomst voorkomen.

De teamleider zelf zal ook nog contact met jullie opnemen.

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Achraf_kasmi@hotmail.com