Klacht: Asociale buschauffeur

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen wou ik bus 51 vorden nemen, netjes 10 minuten eerder dus ruim op tijd. Maar na lang wachten nog steeds geen bus 51. Op het bord staat niet dat hij vertraging heeft of iets dergelijks. Maar na ruim een halfuur wachten in de kou komt bus 51 eraan. Ik ga er zo snel mogelijk naartoe wat ik kan al moet ik wel uitkijken voor de gladheid. Wanneer ik bijna bij de deur sta en een persoon voor mij instapt gaat bij mij de deur dicht, de chauffeur maakt een gebaar en rijd zonder enig fatsoen weg. Nou heb ik al ontzettend lang in de kou moeten wachten. En wanneer de bus er is laat de chauffeur mij letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Terwijl er nog mensen voor mij instapten, de bus totaal niet vol was en de chauffeur gewoon de deur voor me neus dichtdeed en weg reed. Ik vind dit een erg kwalijke zaak omdat ik geen reden vind om zo behandeld te worden. Daarbij heb ik ook nog ontzettend lang moeten wachten totdat ik mijn reis kon voortzetten en dat terwijl ik al vertraging had!

Wanneer deze desbetreffende buschauffeur hierop aangesproken word en eventueel een tegemoetkoming.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste DemiBugter, Wat balen dat dit gebeurd is! Heb je voor mij je vertrekhalte, eindhalte en vertrektijd? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht DemiBugter

9 maanden geleden - De vertrekhalte was doetinchem station en de bus moest rond 07:34 komen ongeveer volgens mij

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:15 geantwoord

Beste DemiBugter,

Bedankt voor het doorgeven van deze^extra info. We hebben je klacht en de aanvullende informatie destijds doorgestuurd naar de regio zodat dit besproken kon worden. We zijn alleen vergeten dit terug te koppelen naar jou toe via een bericht in deze klacht. Vandaar dit late bericht. Onze excuses hiervoor.

Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door DemiBugter