Klacht: Asociale buschaffeur

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zojuist heb ik in bus 37 van zernikedreef tot leiden centraal gezeten. Ik was gewoon verbaast over het asociale gedrag van de buschaffeur. Een oudere man en vrouw wilde uitstappen bij de bushalte. Sluit mevrouw de deur bijna meteen na het openen. Meneer en mevrouw moesten nog uitstappen. Kregen ze als antwoord van de buschaffeur dat ze dan sneller moesten zijn en al op hadden moeten staan. Mevrouw en meneer waren al aardig op leeftijd en konden zelf niet goed lopen. Daarnaast was de bus erg vol. Dit vind ik geen stijl om je klanten te behandelen. Daarnaast reed ze harder dan toegestaan was.

Ik ben tevreden wanneer mevrouw op haar gedrag gewezen wordt door arriva zelf. Wij, als klanten, konden haar niks schelen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 13:22 geantwoord

Beste Keelly,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat uw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Uw reactie over de chauffeur van lijn 37 hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring. Met uw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Keelly