Klacht: Asociaal gedrag HTM

op 18 september 2017 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Wij konden niet inchecken omdat er storing was. De tram zelf was ook kapot dus wij werden de volgende halte uit de tram gezet. In de volgende tram werkten de incheckapparaten weer niet en konden wij dus niet inchecken. Bij de volgende halte kregen wij vervolgens zonder pardon een boete. Wij hebben uiteraard gevraagd hoe we in bezwaar konden gaan. Ons is verteld dat op de achterkant van het boete-bewijs een beschrijving staat. Vervolgens vroeg men of we direct wilde betalen (€ 40,00) of de boete thuis wilden laten toezenden ad € 55,00. Wij hebben natuurlijk gelijk betaald om zo € 15,00 te besparen. Nu staat er tot onze verbazing op de website dat men bij direct betalen niet meer in bezwaar kunnen gaan.
Wij voelen ons dubbel belazerd. Ten eerste omdat wij onterecht een boete hebben ontvangen en door het personeel tegen ons is gelogen.

Boete terugtrekken en wellicht een excuusbrief met een bloemetje zou op zijn plaats zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTM

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paul.daal