Klacht: Asociaal

op 15 januari 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteravond zou het pakket bezorgd worden tussen 18-21:00, ik was gewoon thuis. Geen bel, briefje of iets. Op de site van Wehkamp stond ‘Niet thuis’. Vanavond stond de bezorger voor de intercom en ik opende de hoofddeur. Ik stond boven (10e etage) te wachten tot hij naar boven kwam terwijl ik aan het koken was en na 10 mins vond ik het vreemd dat hij er niet was en ben ik naar beneden gegaan om te kijken wat er aan de hand was. Mijn pakket (met een aankoopwaarde van circa 500 euro!!) lag beneden in de gang. Ik heb nu inmiddels dit verhaal zo’n 8 keer meegemaakt op diverse manieren… nu na een jaar dacht ik dat Selektvracht weleens wat zou hebben gedaan aan haar service, maar tevergeefs. Om deze reden bestel ik niet meer bij Wehkamp, tenzij er een andere vervoerder kan worden gekozen. Ik ben al eens eerder een pakket kwijtgeraakt door dit geintje, maar nu ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Hoe kan het toch dat zo’n bedrijf werk blijft houden? Hoe kan het dat Wehkamp hiermee akkoord blijft gaan?

Uitleg, nee niet eens.. Gewoon een klacht naar selektvracht om ze te attenderen op het feit dat er echt was mis gaat en er de bezorgers toch eens moet worden verteld dat bezorgen... BEZORGEN is en niet anders.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DHL

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DHL nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jespet1212