Klacht: Asociaal!

op 21 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag waren mijn moeder, mijn zusje en ik gezellig naar de stad geweest. Uiteindelijk wachten op de bus die ons naar huis kon rijden, wij wachten en toen verdween de bus van het bord af. We waren aan het praten met mensen die het zelfde probleem hadden. Toen namen we maar een bus waarbij we moesten overstappen en nog eens een uur wachten. Dit was nog eens duurder dan normaal! Echt heel asociaal van jullie Arriva dat je mensen zo laat zitten. Tot vandaag nooit zo’n nare ervaring gehad…

Als dit word opgelost en het doorgegeven word! Ik vind het sowieso al asociaal om zo geld af te troggelen..

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Goedemorgen Kelly, Ik begrijp uit je melding dat de bus waarmee je wilde reizen niet is komen opdagen waardoor je een langere reis hebt moeten maken. Dat is natuurlijk balen! Zou je kunnen aangeven met welke lijn je wilde reizen en hoe laat je bij welk station wilde instappen? Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 29 juli 2016 om 06:15 geantwoord

\"Ik begrijp uit je melding dat de bus waarmee je wilde reizen niet is komen opdagen waardoor je een langere reis hebt moeten maken. Dat is natuurlijk balen! Zou je kunnen aangeven met welke lijn je wilde reizen en hoe laat je bij welk station wilde instappen?\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Kellyb_