Klacht: aso behandeld

op 10 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

ben met mijn vrouw in de stad geweest heb copd gingen naar dirk in leiden langegracht ben gaan zitten op afzet tafel.terwijl mijn vrouw de boodschappen deed in de winkel .ik zelf was erg kortademig ik werd er op aangesproken wat ik daar deed .heb gezegt dat mijn vrouw binnen was .ik werd gesomeerd om op te staan op een zeer asosiale manier alsof ik een junk was is dit nu klantvriendelijk ik ben 68 jaar al jaren klant dit vind ik niet normaal

de mensen moeten niet eerst gezien worden als zwerver maar als klant . dan zullen deze ernstige fouten niet meer gemaakt worden(dit alles is door hoofd personeel veroorzaakt)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 16 februari 2018 om 15:28 geantwoord

Beste meneer Van Eijgen,
Wat een naar voorval, excuses daarvoor! Vanuit de winkel belt de supermarkt u op om uw klacht te bespreken. We doen er alles aan u nog lang als een tevreden klant te mogen blijven begroeten.
Met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Beste meneer Van Eijgen,
Met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bram van eijgen