Klacht: asielzoekers

op 11 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

wij (2 vriendinnen en ik) stonden bij de bushalte te wachten en toen kwam de bus van 72 met asielzoekers en drongen voor en daardoor hadden wij geen plek in de bus.
wij konden niet mee met de bus en moeten een uur wachten. ik vindt dit persoonlijk niet kunnen.

met vriendelijke groet,
Chayenne, Kasthuri en Anouk

de bus shauffeurs zijn op het algemeen zeer vriendelijk !

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:53 geantwoord

Beste anouk7,

Jammer om te lezen dat jullie niet meer met de bus mee konden omdat deze vol zat. Begrijpelijk dat jullie hiervan balen.

Onze chauffeurs zijn geen oppassers en hoeven niet in de gaten te houden of instappen op volgorde van eerlijkheid gebeurd. Een chauffeur kan namelijk ook niet weten wie er eerder bij de halte was. Iedere betalende reiziger heeft evenveel rechten ongeacht huidskleur, afkomst of leeftijd etc.

Uiteraard is voordringen niet netjes, maar daar kunnen wij helaas niks aan doen.

Excuses voor het ongemak dat jullie een uur moesten wachten omdat de bus vol zat. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam