Klacht: Foutive bestelling

op 29 september 2013 over Artland reizen in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

op 27 Mei 2003 heb ik een tweepersoonsmatras besteld bij u. Echter heb ik daarvoor in de plaats een 1 persoons royal lite gekregen en een deken. Toen ik de bezorger hierop aansprak gaf hij aan dat hij naar Heerhugowaard zou rijden en daarna terug zou komen met de juiste bezorging.

De bezorger kwam helaas niet terug dus besloot ik te bellen naar de firma.
De vestiging aan de Mercator heb ik de situatie uitgelegd, deze gaven aan dat ik geduld moest hebben en dat zij me zouden terug bellen.

Ook heb ik aangegeven dat Dennis ( een medewerker) mij ervan verzekerd had dat ik een acceptgiro zou krijgen en dat alles terug gedraaid zou worden.De maanden die daarna volgden heb ik nog een aantal keren gebeld maar geen gehoor gekregen.
Na enige onderzoek is gebleken dat Arland de onderneming waar ik mijn twee persoons matras besteld had, heeft overgenomen.

Ik ben zeer teleurgesteld in deze gang van zaken. Graag wil ik dat de verkeerde bestelling word meegenomen en dat ik alsnog mijn juiste bestelling kan krijgen. Ik krijg diverse betalingsherinneringen opgestuurd voor een product waar ik niet om heb gevraagd.Natuurlijk wil ik betalen, dat is geen enkel probleem, maar dan wel voor de gevraagde bestelling.

Ik hoop spoedig van u te horen met een goede oplossing uiteraard.

Rita Thym
Koopovereenkomst:1139677

Gewenste Oplossing:

foutieve bestelling ophalen en de juiste komen bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Artland reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Artland reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.thym