Klacht: Artikelen wel betaald, toch al 2 betalingsherinneringen ontvangen

op 01 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Op zaterdag 18 maart 2017 heb ik een 1e betalingsherinnering ontvangen terwijl openstaand bedrag al overgemaakt is op 27 februari 2017. Middels internet bankieren is genoemde betaling verricht. Enige opmerking is wel dat bij invoering van het juiste betalingskenmerk in de daarvoor bestemde ‘vakjes’ er een ‘foutmelding’ kwam omdat het nummer niet in de ‘vakjes’ past. Daardoor heb ik het betalingskenmerk ingevoerd in het vakje ‘Omschrijving’. Had ook al diverse malen geprobeerd telefonisch contact met H&M op te nemen, maar met de lange wachttijden van onder andere 25 minuten is deze organisatie dus niet makkelijk te bereiken. Middels de mail kreeg ik wel antwoord op bovengenoemde klacht. Er werd aangegeven dat het bedrag wel ontvangen is, maar onder een ander account is gekoppeld. Dit zou doorgegeven worden aan de betaalafdeling en afgehandeld worden. Maar dit is dus niet gebeurd. Ondertussen de 2e herinnering met aanmaningskosten ontvangen. Uiteraard weer geprobeerd om in contact te komen met H&M, maar telefonisch kom je er niet doorheen en op de mail wordt niet gereageerd.

Het wordt de hoogste tijd dat H&M deze fout hersteld, zodat op MIJN H&M-pagina geen openstaand bedrag meer wordt weergegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door g.zutphen@knpplanet.nl