Klacht: Artikelen niet geleverd, lang wachten op retour geld !!

op 09 augustus 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Bij Bon Prix twee tankini broekjes besteld. Zij zouden binnen 5 dagen geleverd worden. Na bijna een week nog steeds niks ontvangen te hebben heb ik ingelogd bij Bon Prix. Hier staat onder mijn account dat de artikelen geleverd zijn ! Terwijl er geen track en trace code bekend is en ik geen mail van TNT ontvangen heb over de te verwachte levering.
Tevens zit ik na bijna twee weken nog steeds te wachten op het geld van twee geretourneerde artikelen.
Zeer waardeloos. Ik ben 100 euro lichter, heb twee artikelen moeten terugzenden omdat de maat niet klopte ! waarvan het geld nog steeds niet is teru gestort en twee artikelen zijn in het geheel niet geleverd. Nooit meer bestellen daar ! En nu helaas juridisch vervolgen deze zaak.

Artikelen leveren en geld terug storten !!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 10 augustus 2017 om 14:11 geantwoord

Beste mevrouw Monnikendam, het spijt ons te horen dat u uw pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Wij stuurden u een formulier 'vermist pakket' toe. Wij vragen u vriendelijk dit ingevuld te retourneren. Betreffende uw terugbetaling bevestigen wij u dat deze op 8 augustus plaatsvond. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica18