Klacht: artikelen

op 08 juli 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik ben vaste klant in Zandvoort, De klacht is dat jullie er zoveel artikelen hebben uitgedaan ,dat er heel veel geklaagd wordt dat het klanten gaat kosten daar net een nieuwe AH is gekomen is dit geen handige set van jullie,en dan de wisseling van producten in de winkel voorbeeld de eieren hebben al 4x een reis door de winkel gemaakt vermoeiend.
Sneu voor het personeel die werken zo hard, altijd vriendelijk, en behulpzaam daar ligt het niet aan.Hopelijk doen jullie hier iets aan.
Bedankt .

Personeel is TOP

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Wassenaar, Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt bij ons. Zoals telefonisch besproken kan ik u melden dat wij meerdere meldingen over uw onderwerp hebben ontvangen en dat uw opmerking serieus genomen wordt. Deze melding is al bekend bij onze directie en we zijn aan het bespreken wat we hier nog aan kunnen doen. Met vriendelijke groet, Kelly Willems

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 10:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Buurvrouw klaar