Klacht: Artikel nog iets ontvangen wel betaald

op 23 juni 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Ik hen via de site 2 druppelslangen besteld welke binnen 7 dagen binnen zouden zijn.

Ik heb inmiddels 5 mailtjes gehad dat alles nog steeds binnen planning verloopt echter nog steeds niets ontvangen. We zitten inmiddels op 14 dagen na bestelling. Aan de herinneringsmails met inhoud we zijn je niet vergeten hoor alles loopt nog volgens planning schiet ook niet op.
Wat een slechte service zeg. Heb het nodig voordat ik op vakantie ga maar zie het somber in.

Slangen deze week nog leveren

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 24 juni 2016 om 08:35 geantwoord

Beste Cindy,

Helaas zie ik dat er een fout stond in jouw bestelling. Het huisnummer stond niet goed ingevuld. Hierdoor is je bestelling vervelend genoeg blijven hangen. Excuus dat dit niet direct is opgepakt. We gaan vandaag je bestelling versturen.

Je geeft je aan je bestelling al betaald te hebben. Dit klopt niet, je hebt nog niets betaald. Je hebt namelijk voor achteraf betalen gekozen. Je ontvang dan ook pas de factuur na het verstuurd is.

Tot mijn verbazing zie ik geen email of chat verzoek hierover direct naar onze klantenservice. Kun je aangeven waarom je dat niet gedaan hebt? Dan had het het een stuk sneller opgelost kunnen zijn.

Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door Homme199