Mijn Klacht:
(Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.)wij hebben een tv gekocht bij Foka en dit vooruit betaald. Kregen netjes een mail van Foka dat ons artikel was verzonden met nl post cargo, met een telefoonnummer erbij om te informeren wanneer de bezorging zou plaats vinden. Meteen gebeld en te horen gekregen dat de tv de volgende dag geleverd zou worden, ik kon om 8 uur bellen over het tijdstip. Dit gedaan, onze tv stond in de vrachtwagen en zou vandaag, 24 mei 2013, bezorgd worden , alleen snapte de telefoniste niet of we nu als eerste of als laatste genoteerd stonden, maar ze ging de chauffeur bellen en zou direct terug bellen. Dit moet nog gebeuren! In de middag toch zelf diverse malen gebeld met extra@home, het bedrijf is gewoon niet bereikbaar. Om kwart voor vijf eindelijk contact en er wordt ons verteld dat de vrachtwagen nooit is gaan rijden! Nu werd ons toegezegd dat het artikel dan as maandag bezorgd zal worden, we zullen via een email op de hoogte worden gebracht rond welke tijd wij het kunnen verwachten. Een uur later terug gebeld of we niet beter zelf de tv kunnen komen ophalen, maar dit is niet mogelijk. De telefoniste maakt er wel een extra notitie van dat we maandag echt onze tv verwachten en noteert ons telefoonnummer om een sms na 8 uur ’s avonds te verzenden, want dan zijn de rijtijdenboekje pas bekend. Het is inmiddels bijna half elf ’s avonds en we hebben nog geen email en/ of sms ontvangen. Ons vertrouwen is gezakt tot een nulpunt! Volgende keer zal ik eerst informeren wie een verzending doet, want dit bedrijf vertrouwen we niet meer. We zullen morgen ook Foka hier over bellen, maar eerlijk is eerlijk, het ligt niet aan de winkel.
Gewenste Oplossing:
We willen gewoon onze tv zo snel mogelijk en geen loze beloftes.