Klacht: Artikel is kwijtgeraakt

op 15 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

September 2013 heb ik een bestelling geplaatst bij Bonprix. Ik kreeg te horen dat ik niet voldoende geld had betaald. Toen ik dit narekende, bleek ik echter voldoende betaald te hebben. Ook na telefonisch contact en samen rekenen, waren we het ermee eens dat ik voldoende geld overgemaakt had. Een foutje dus. Echter kreeg ik later een brief dat ik het bedrag moest betalen met een boete van 10 euro. Hier was ik het totaal niet mee eens. Na veel telefonisch contact bleek het over meerdere kleine bedragen te gaan van bestellingen in het verleden, welke bestelling kreeg ik geen antwoord op. Ik moest het bedrag overmaken, anders moest ik alsnog de boete betalen. Tot mijn grote spijt, heb ik het bedrag van nog geen 10 euro betaald.
Over een artikel, de corrigerende catsuit, had ik een klacht. Hierover heb ik ook gebeld. ‘Erg vervelend en niet de bedoeling’ kreeg ik te horen. Ik kon het artikel retour sturen en ik zou het aankoopbedrag z.s.m. teruggestort krijgen op mijn rekening. U raadt het natuurlijk al, ik heb tot op heden nog geen cent ontvangen. Mijn retourzending was wel goed ontvangen en werd op dat moment in behandeling genomen. Twee weken later, bleek mijn retourzending nooit te zijn aangekomen. Formulier van vermissing ingevuld met het bewijs van het postkantoor. Uiteraard moest ik zelf contact op nemen met Bonprix hoe het er nou voor stond. Afgelopen vrijdag werd mij verteld dat ik het bedrag terug zou krijgen maar dat mijn rekeningnummer niet bekend was. Ongelooflijk, maar vooruit. Nogmaals mijn rekeningnummer doorgegeven het bedrag zou meteen overgemaakt worden.
Inmiddels is het woensdag 15 januari en heb ik nog geen cent ontvangen. Toch maar weer eens met Bonprix gebeld. Er is nog helemaal niks overgemaakt, het wordt nu pas naar de desbetreffende afdeling verzonden! Misschien word ik nog door deze mensen teruggebeld, maar dat kunnen ze mij niet beloven. Ik ben zo ontzettend klaar met Bonprix en deze waardeloze service, ik wil mijn geld terug en wel direct!!

Ik wil mijn geld terug en een vergoeding voor alle onkosten die ik door Bonprix heb gemaakt.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ML1965