Klacht: Artikel geretourneerd en geen reactie op e-mail en Afterpaystop verzoek

op 13 februari 2018 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december een hoesje voor mijn telefoon besteld. Op de foto leek het de echte Samsung hoes. Eenmaal geleverd bleek het een Aliexpress hoesje van een paar kwartjes te zijn.

Ik heb een mail gestuurd waarin ik meld dat het mij tegenviel en dat ik het artikel per post zou terugsturen. Ik heb dit met Track and Trace gedaan,wat mij geld kostte,maar onderbuik zei mij al dat het niet oké was.

Ik kreeg een betaalverzoek van Afterpay. Ik kon hem niet terugmailen, en Janox weer gemaild met verzoek Afterpay stop te zetten.

We zijn nu twee maanden verder en ondertussen 7euro extra kosten en dreiging van 40 euro extra erbij La ik niet voor 17 februari betaal. Ik heb allerhande Afterpay.nl e-mailadressen geprobeerd: klantenservice@Afterpay.nl, contact,info, directie etc… En weer Janox gemaild.

Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is dat echt zo…deze les is geleerd.

Hoe kan ik het stopzetten???

Gewenste Oplossing:

Als Janox de Afterpay afmeld en ik geen mail meer krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ESHumme