Klacht: Onjuist product

op 17 maart 2019 over ARTAparts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer slechte ervaring met Artaparts. Ik heb vooraf contact gehad of een product voor mijn auto zou passen op basis van het chassisnummer. Hierbij gaf Artaparts dat het niet nodig is om op deze manier te controleren en het merkmodel voldoende is. Nu zit ik met een product dat niet past en Artaparts wil het niet terug nemen of omruilen voor een ander product. De medewerkers zijn zeer onbeschoft in emails en telefonisch wordt de lijn opgehangen.

Gewenste Oplossing:

geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ARTAparts over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door ARTAparts in behandeling genomen

Bericht van ARTAparts

5 dagen geleden - FAKE!!!! Naam, adres en email adres komen niet voor in ons systeem. Ook niet bij PosT.NL. Pure laster om ons te beschadigen. @ Klacht.nl verwijderden.

Alle klachten die gemeld zijn door MerelBakker26